ⴰⵏⵙⴰ ⵏ ⵜⵏⴱⴰⴹⵜ ⵜⴰⵎⵖⵔⵉⴱⵉⵜ
ⵜⵓⵙⵙⵉⴼⵉⵏ ⵙⴳ ⵉⵏⴰⵡⵏ
ⴷ ⵜⵉⵍⴰⵍ ⵜⵉⴳⵍⴷⴰⵏⵉⵏ
ⵜⵉⵎⴰⵢⵏⵓⵜⵉⵏ ⵜⵉⵎⴳⴳⵓⵔⴰ
ⴰⵙⴰⵢⵔⴰⵔ ⵏ ⵉⵏⵖⵎⵉⵙⵏ
ⵉⵙⴷⴰⵡⵏ ⴷ ⵉⵎⵏⵏⵉⵜⵏ
ⴰⵡⵙ ⵙ ⵜⴰⵏⵏⴰⵢⵜ ⵏⵏⴽ / ⵏⵏⵎ
ⵉⵎⵙⴳⴷⴰⵍⵏ
ⵉⵎⵙⴳⴷⴰⵍⵏ ⴳ ⵡⴰⴷⴷⴰⴷ ⵏ ⵓⵙⴼⵙⵉ
ⵜⵉⵢⴰⴼⵓⵜⵉⵏ ⵏ ⵉⵎⵙⴳⴷⴰⵍⵏ
ⴰⵏⵏⴰⵍ
ⴰⵏⴰⵎⵓⵏ ⵓⵙⵔⵉⴷ
الحصيلة المرحلية لنصف الولاية
العربية
Menu
ⵜⵓⵙⵙⵉⴼⵉⵏ ⵙⴳ ⵉⵏⴰⵡⵏ
ⴷ ⵜⵉⵍⴰⵍ ⵜⵉⴳⵍⴷⴰⵏⵉⵏ
ⵜⵉⵎⴰⵢⵏⵓⵜⵉⵏ ⵜⵉⵎⴳⴳⵓⵔⴰ
ⴰⵙⴰⵢⵔⴰⵔ ⵏ ⵉⵏⵖⵎⵉⵙⵏ
ⵉⵙⴷⴰⵡⵏ ⴷ ⵉⵎⵏⵏⵉⵜⵏ
ⴰⵡⵙ ⵙ ⵜⴰⵏⵏⴰⵢⵜ ⵏⵏⴽ / ⵏⵏⵎ
ⵉⵎⵙⴳⴷⴰⵍⵏ
ⵉⵎⵙⴳⴷⴰⵍⵏ ⴳ ⵡⴰⴷⴷⴰⴷ ⵏ ⵓⵙⴼⵙⵉ
ⵜⵉⵢⴰⴼⵓⵜⵉⵏ ⵏ ⵉⵎⵙⴳⴷⴰⵍⵏ
ⴰⵏⵏⴰⵍ
ⴰⵏⴰⵎⵓⵏ ⵓⵙⵔⵉⴷ
الحصيلة المرحلية لنصف الولاية
العربية
Search
Search
Close this search box.
Search
Search
Close this search box.
مـــلـــخــــص
الـبـرنــامـــج
الحكومي
محور 1
الحماية الاجتماعية مدى الحياة وتنمية الرأسمال البشري
ⴰⵙⵎⴰⵜⴰ ⵏ ⵓⴼⵔⴰⴳ ⴰⵏⴰⵎⵓⵏ
المساعدة الاجتماعية لدعم الأسر في وضعية هشاشة
ⴰⵏⵀⵍⵍⴰ ⴰⴷⵓⵙⴰⵏ ⵉⵥⵉⵍⵏ ⵉⵙⵙⴳⵔⵏ ⴰⵣⵔⴰⴽ ⵏ ⴽⵓ ⵢⴰⵏ
بناء مدرسة تكافؤ الفرص
ⴰⵙⵎⴰⵜⴰ ⵏ ⵓⴼⵔⴰⴳ ⴰⵏⴰⵎⵓⵏ
المساعدة الاجتماعية لدعم الأسر في وضعية هشاشة
ⴰⵏⵀⵍⵍⴰ ⴰⴷⵓⵙⴰⵏ ⵉⵥⵉⵍⵏ ⵉⵙⵙⴳⵔⵏ ⴰⵣⵔⴰⴽ ⵏ ⴽⵓ ⵢⴰⵏ
بناء مدرسة تكافؤ الفرص
محور 2
إنعاش الاقتصاد الوطني لخلق فرص شغل للجميع
ⵜⵉⵎⴳⴳⴰ ⵜⵉⴷⵖⵢⴰⵜⵉⵏ ⵉ ⵓⵙⴷⴷⵔ ⵏ ⵜⴷⴰⵎⵙⴰ ⴳ ⵓⵣⵎⵣ ⵏ ⵜⴰⵙⵙⴰⵙⵜ ⵏ ⴽⵓⴼⵉⴷ-19
ⴰⵙⵏⴼⵍ ⴰⴷⵎⵙⴰⵏ ⴰⵏⴰⵎⵓⵔ, ⵃⵎⴰ ⴰⴷ ⵜⵉⵍⵉ ⵜⵎⵙⵙⵏⵜⵉⵜ ⵜⴰⵎⵣⵉⵣⵡⵔⵜ ⴷ ⵜⴳⵎⵉ ⵜⴰⵎⴷⵡⵓⵙⵜ.
سياسات قطاعية طموحة لخلق فرص شغل لائق
ⴰⵙⴷⵔⴼⵉ ⵏ ⵜⵉⵍⴰⵍⵜ ⵜⴰⴷⵎⵙⴰⵏⵜ ⵏ ⵜⵎⵖⴰⵔⵜ.
ⵜⵉⵎⴳⴳⴰ ⵜⵉⴷⵖⵢⴰⵜⵉⵏ ⵉ ⵓⵙⴷⴷⵔ ⵏ ⵜⴷⴰⵎⵙⴰ ⴳ ⵓⵣⵎⵣ ⵏ ⵜⴰⵙⵙⴰⵙⵜ ⵏ ⴽⵓⴼⵉⴷ-19
ⴰⵙⵏⴼⵍ ⴰⴷⵎⵙⴰⵏ ⴰⵏⴰⵎⵓⵔ, ⵃⵎⴰ ⴰⴷ ⵜⵉⵍⵉ ⵜⵎⵙⵙⵏⵜⵉⵜ ⵜⴰⵎⵣⵉⵣⵡⵔⵜ ⴷ ⵜⴳⵎⵉ ⵜⴰⵎⴷⵡⵓⵙⵜ.
سياسات قطاعية طموحة لخلق فرص شغل لائق
ⴰⵙⴷⵔⴼⵉ ⵏ ⵜⵉⵍⴰⵍⵜ ⵜⴰⴷⵎⵙⴰⵏⵜ ⵏ ⵜⵎⵖⴰⵔⵜ.
محور 3
دولة في خدمة الصالح العام بفضل إدارة فعالة
إدارة فعالة – استكمال ورش إصلاح منظومة العدالة
ⴰⵎⴰⵜⵔ ⴷ ⵓⵙⵜⴰⵍ ⵏ ⵓⵖⵓⴷⵓ ⵏ ⵜⵏⵓⴼⴰ ⵜⵉⵎⴰⵜⴰⵢⵉⵏ
تقليص التفاوتات الجهوية
ⵜⴰⵣⵣⴰⵣⵜ ⵏ ⵜⴱⵔⵉⴷⵜ ⵏ ⵓⵙⵏⴼⵍ ⴰⵎⵓⵟⵟⵓⵏ ⵉ ⵜⵏⴰⴼⵓⵜ ⵏ ⵓⵏⵎⵓⵔⵉ
إدارة فعالة – استكمال ورش إصلاح منظومة العدالة
ⴰⵎⴰⵜⵔ ⴷ ⵓⵙⵜⴰⵍ ⵏ ⵓⵖⵓⴷⵓ ⵏ ⵜⵏⵓⴼⴰ ⵜⵉⵎⴰⵜⴰⵢⵉⵏ
تقليص التفاوتات الجهوية
ⵜⴰⵣⵣⴰⵣⵜ ⵏ ⵜⴱⵔⵉⴷⵜ ⵏ ⵓⵙⵏⴼⵍ ⴰⵎⵓⵟⵟⵓⵏ ⵉ ⵜⵏⴰⴼⵓⵜ ⵏ ⵓⵏⵎⵓⵔⵉ
ⴰⵙⵎⴰⵜⴰ ⵏ ⵓⴼⵔⴰⴳ ⴰⵏⴰⵎⵓⵏ
المساعدة الاجتماعية لدعم الأسر في وضعية هشاشة
ⴰⵏⵀⵍⵍⴰ ⴰⴷⵓⵙⴰⵏ ⵉⵥⵉⵍⵏ ⵉⵙⵙⴳⵔⵏ ⴰⵣⵔⴰⴽ ⵏ ⴽⵓ ⵢⴰⵏ
بناء مدرسة تكافؤ الفرص
ⴰⵙⵎⴰⵜⴰ ⵏ ⵓⴼⵔⴰⴳ ⴰⵏⴰⵎⵓⵏ
المساعدة الاجتماعية لدعم الأسر في وضعية هشاشة
ⴰⵏⵀⵍⵍⴰ ⴰⴷⵓⵙⴰⵏ ⵉⵥⵉⵍⵏ ⵉⵙⵙⴳⵔⵏ ⴰⵣⵔⴰⴽ ⵏ ⴽⵓ ⵢⴰⵏ
بناء مدرسة تكافؤ الفرص
ⵜⵉⵎⴳⴳⴰ ⵜⵉⴷⵖⵢⴰⵜⵉⵏ ⵉ ⵓⵙⴷⴷⵔ ⵏ ⵜⴷⴰⵎⵙⴰ ⴳ ⵓⵣⵎⵣ ⵏ ⵜⴰⵙⵙⴰⵙⵜ ⵏ ⴽⵓⴼⵉⴷ-19
ⴰⵙⵏⴼⵍ ⴰⴷⵎⵙⴰⵏ ⴰⵏⴰⵎⵓⵔ, ⵃⵎⴰ ⴰⴷ ⵜⵉⵍⵉ ⵜⵎⵙⵙⵏⵜⵉⵜ ⵜⴰⵎⵣⵉⵣⵡⵔⵜ ⴷ ⵜⴳⵎⵉ ⵜⴰⵎⴷⵡⵓⵙⵜ.
سياسات قطاعية طموحة لخلق فرص شغل لائق
ⴰⵙⴷⵔⴼⵉ ⵏ ⵜⵉⵍⴰⵍⵜ ⵜⴰⴷⵎⵙⴰⵏⵜ ⵏ ⵜⵎⵖⴰⵔⵜ.
ⵜⵉⵎⴳⴳⴰ ⵜⵉⴷⵖⵢⴰⵜⵉⵏ ⵉ ⵓⵙⴷⴷⵔ ⵏ ⵜⴷⴰⵎⵙⴰ ⴳ ⵓⵣⵎⵣ ⵏ ⵜⴰⵙⵙⴰⵙⵜ ⵏ ⴽⵓⴼⵉⴷ-19
ⴰⵙⵏⴼⵍ ⴰⴷⵎⵙⴰⵏ ⴰⵏⴰⵎⵓⵔ, ⵃⵎⴰ ⴰⴷ ⵜⵉⵍⵉ ⵜⵎⵙⵙⵏⵜⵉⵜ ⵜⴰⵎⵣⵉⵣⵡⵔⵜ ⴷ ⵜⴳⵎⵉ ⵜⴰⵎⴷⵡⵓⵙⵜ.
سياسات قطاعية طموحة لخلق فرص شغل لائق
ⴰⵙⴷⵔⴼⵉ ⵏ ⵜⵉⵍⴰⵍⵜ ⵜⴰⴷⵎⵙⴰⵏⵜ ⵏ ⵜⵎⵖⴰⵔⵜ.
إدارة فعالة – استكمال ورش إصلاح منظومة العدالة
ⴰⵎⴰⵜⵔ ⴷ ⵓⵙⵜⴰⵍ ⵏ ⵓⵖⵓⴷⵓ ⵏ ⵜⵏⵓⴼⴰ ⵜⵉⵎⴰⵜⴰⵢⵉⵏ
تقليص التفاوتات الجهوية
ⵜⴰⵣⵣⴰⵣⵜ ⵏ ⵜⴱⵔⵉⴷⵜ ⵏ ⵓⵙⵏⴼⵍ ⴰⵎⵓⵟⵟⵓⵏ ⵉ ⵜⵏⴰⴼⵓⵜ ⵏ ⵓⵏⵎⵓⵔⵉ
إدارة فعالة – استكمال ورش إصلاح منظومة العدالة
ⴰⵎⴰⵜⵔ ⴷ ⵓⵙⵜⴰⵍ ⵏ ⵓⵖⵓⴷⵓ ⵏ ⵜⵏⵓⴼⴰ ⵜⵉⵎⴰⵜⴰⵢⵉⵏ
تقليص التفاوتات الجهوية
ⵜⴰⵣⵣⴰⵣⵜ ⵏ ⵜⴱⵔⵉⴷⵜ ⵏ ⵓⵙⵏⴼⵍ ⴰⵎⵓⵟⵟⵓⵏ ⵉ ⵜⵏⴰⴼⵓⵜ ⵏ ⵓⵏⵎⵓⵔⵉ
ⴰⵙⴰⵢⵔⴰⵔ
ⵏ ⵉⵏⵖⵎⵉⵙⵏ
أخنوش: الحكومة أعدَّت مشروعا متكاملا للارتقاء بالرياضة المدرسية
أكمل القراءة
أخنوش: الحكومة تمتلك تصورا جديدا لإصلاح التعليم العالي.. و 58 مسلكا جديدا الموسم الحالي
أكمل القراءة
رئيس الحكومة: الحكومة تبذل مجهودات جبارة لتقليص معدلات الهدر المدرسي
أكمل القراءة
نهاية المحتويات
لا مزيد من الأخبار للتحميل
تعرف على المزيد
ⵉⵙⴷⴰⵡⵏ
ⴷ ⵉⵎⵏⵏⵉⵜⵏ
No results found.
مكتبة الفيديو
مواقعنا على منصات التواصل الاجتماعي
Twitter
Facebook-f
Youtube
Instagram
Linkedin
[ff id="1"]
ⵜⵓⵙⵙⵉⴼⵉⵏ ⵙⴳ ⵉⵏⴰⵡⵏ
ⴷ ⵜⵉⵍⴰⵍ ⵜⵉⴳⵍⴷⴰⵏⵉⵏ
ⵜⵉⵎⴰⵢⵏⵓⵜⵉⵏ ⵜⵉⵎⴳⴳⵓⵔⴰ
ⴰⵙⴰⵢⵔⴰⵔ ⵏ ⵉⵏⵖⵎⵉⵙⵏ
ⵉⵙⴷⴰⵡⵏ ⴷ ⵉⵎⵏⵏⵉⵜⵏ
ⴰⵡⵙ ⵙ ⵜⴰⵏⵏⴰⵢⵜ ⵏⵏⴽ / ⵏⵏⵎ
ⵉⵎⵙⴳⴷⴰⵍⵏ
ⵉⵎⵙⴳⴷⴰⵍⵏ ⴳ ⵡⴰⴷⴷⴰⴷ ⵏ ⵓⵙⴼⵙⵉ
ⵜⵉⵢⴰⴼⵓⵜⵉⵏ ⵏ ⵉⵎⵙⴳⴷⴰⵍⵏ
ⴰⵏⵏⴰⵍ
ⴰⵏⴰⵎⵓⵏ ⵓⵙⵔⵉⴷ
الحصيلة المرحلية لنصف الولاية
العربية